fredag den 28. januar 2011

Håndbold, Øl og Quyên.

Er blevet afhængig af håndbold, men det jo Danmark der spiller og det er jo semifinalen. så hvorfor ikke kombinere det med nogen øl og en person som Quyên. jo tak. udover det, tror jeg det vil hjælpe på min sygdom, som består af voldsom hovedpine, som normale hovedpinepiller bare ikke hjælper på. det jo bare dejligt. Og derfor har jeg så ikke været i skole, og mit fravær er derfor steget, lort.

Men til noget helt andet er jeg blevet afhængig af et par sange, som jeg hører hele tiden. Men de er også gode.
Leif Garrett - Play that funky music.
Jimi Hendrix - Hey Joe.
Sting - Englishman in New York.
Bloodhound Gang - Foxtrot Uniform Charlie Kilo.
Derudover hører jeg også bare en masse Bon Jovi. elsker det.

Ok den sidste kan nok ikke ses som "god" men bare sjov.
Så har jeg ikke taget nogen billeder siden sidst, så gider ikke rigtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar