tirsdag den 18. januar 2011

Danse i måneskin.

Har lige danset, været til dans, dog ikke i måneskin. Men det lød nu smart nok. Har alt for mange lektier for, til at kunne skrive her og har i princippet heller ikke noget at skrive om.. men jeg har nogen planer for mig selv, som helst skal ske inden ugen er slut.. andre ting er bare i det hele taget..

1. Jeg SKAL rydde op på mit værelse + rengøring, her ligner direkte lort. næsten.
2. jeg skal have lavet lektier. er blevet ret dårlig til at huske det med lektier.
3. Jeg skal virkelig gå tidligere i seng, falder i søvn i timerne.. ikke godt.
4. Jeg skal træne noget mere, glemmer alt for tit at tage ud og træne.
5. Jeg må blogge noget mere. men kun de dage jeg intet liv har og har lavet lektier.
6. Jeg skal læse noget mere i mine bøger, har så meget igang for tiden.
7. Jeg skal stoppe med at se så meget tv, det eneste vigtige er Beverly Hills og friends.
8. Jeg skal være bedre til at gøre mine skole ting klar, dagen før.
9. Jeg skal lade være med at klage så meget.
10. Jeg SKAL have et job snart.
Tror det var det haha.. lidt billeder for sjov. og vil så se southpark, selvom at jeg lige har skrevet jeg burde lave lektier.. fml.





Christine og jeg, når vi har fået lidt for meget vin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar